Wednesday, 14 January 2009

Die plekke tussen my en jou

Ek wou gestraand gaan na die plek wat my laat droom. Hierdie plek is bewus van my bestaan. Hy aanvaar my en my drome. Hy wys vir my die wêreld wanneer dit mooi lyk, wanneer almal slaap. Niemand kan ons pla nie. In hierdie plek sal niemand my onthou of vergeet nie. Dit gaan oor die oomblik,die vryheid. Die ontsnapping. Dit is net ek en hy. As ek weg sou gaan van die plek sou ek weer soos myself voel. Die weergawe waarvan ek hou, nie die een wat almal verwag ek moet wees nie. Die plek grawe diep in my siel, al sit ons in stilte. Hy is versigtig, hy maak nie seer nie. Die plek fluister vir my en skree nooit nie. Ek ken myself by die plek, en ek wou jou ook daarheen vat, maar toe ek daar aankom, het hulle hekke omgesit.

Ek gaan toe na ‘n ander plek, tussen die wêreld. Die wêreld met hulle kakpraat en statuses. Ek hoort nie in julle plek nie. Julle plek sal altyd oop bly om ander wie se hekke wat gesluit is, in te nooi. Sodat ons almal saam kan sit en maak asof ons omgee oor die siel, terwyl ons net die ego’s voer.

1 comment:

Anonymous said...

Is ek in die regte plek? Dis papierpop se plek vir ek. Mis jou - wanneer kom kuier jy weer?